mišice

extra

Prekomerno sedenje: nasveti za odpravo škodljivosti

Nikoli še ni bilo na svetu tako malo telesno aktivnih kot danes. Prekomerno sedenje je preraslo domače udobje in delovne naloge, ko je postalo slaba navada. Življenjski slog. Kako se spopasti s sedenjem? Preprosto! Z aktivnostjo in gibanjem.

extra

Znanstveniki potrdili: koliko gibanja, če veliko sedite

Dobro so znane negativne posledice prekomernega sedenja za zdravje. Sedenje je postalo življenjski slog, ki v velikem obsegu bremeni javno zdravje. Preverite, koliko gibanja priporoča znanost, če veliko sedite.

extra

Že 12 minut vadbe ima velike koristi za zdravje

Vsi vemo, da ima vadba pozitiven vpliv na naše zdravje in splošno počutje. Vadba oziroma gibanje pa sta izjemno učinkovita tudi v boju s sodobnimi boleznimi. Zadnja raziskava kaže, da lahko že kratkotrajna vadba vpliva na metabolite v krvi, ki vplivajo na razvoj bolezni. Preverite!

extra

3 razlogi, zakaj bi morali športniki vaditi jogo

Joga ima znanstveno dokazane koristi na naše zdravje, zato postaja vedno bolj priljubljena aktivnost. Kateri pa so 3 ključni razlogi, da se v programih in načrtih športnih trenerjev vse pogosteje najde mesto tudi za jogo? Preverite prednosti, ki jih joga prinaša športnikom.

extra

Koliko gibanja in spanja potrebujejo otroci do 5. leta starosti

Prva leta otrokovega razvoja so najpomembnejša, saj se v teh letih otrok razvija tako telesno kot čustveno in duševno. Prav gibanje in spanec pa sta zelo pomembna za otrokov razvoj. Svetovna zdravstvena organizacija priporoča, koliko gibanja in spanja potrebujejo otroci do 5. leta starosti. Preverite!

extraveganza energijski geli recept cover
extra

Zdravi energijski geli à la domača kuhna

Izognite se visokim stroškom in neznanim sestavinam v kupljenih energijskih gelih. Naredite si svoj energijski gel kar doma – iz samo 3 sestavin in v samo nekaj minutah.

Spletna stran za svoje delovanje in spremljanje analitike uporablja spletne piškotke. S pregledovanjem strani se strinjate z njihovo uporabo.​ Preberite več.