Pogoji poslovanja

Ponudnik

Spletno trgovino Najina domačija upravlja Zavod za zdravo in sočutno življenje Extraveganza (v nadaljevanju “ponudnik”).

Podatki o ponudniku:

Zavod za zdravo in sočutno življenje Extraveganza
Globoka 59
9240 Ljutomer

Davčna številka: 40070905
Matična številka: 8927022000
Nismo zavezanci za DDV

Kontakt:

kontakt@najinadomacija.si
+386 40 468 272 (Metod)

Plačilo & cene

Spremembe cen in ponudbe

Skladno z naravo spletne trgovine se ponudba in cene spreminjajo. Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti.

Kupoprodajna pogodba med spletno trgovino Najina domačija in vam kot kupcem je sklenjena, ko vam pošljemo e-sporočilo, da je vaše naročilo potrjeno.

Kode za popust ali ugodnosti

Občasno boste videli promocijska sporočila s kodo za popust ali drugo ugodnost (npr. brezplačna poštnina). Kode imajo omejen čas aktivnosti, zato bo neveljavna, če jo poskusite uporabiti pred ali po obdobju aktivnosti.

Kodo za popust ali ugodnosti lahko izkoristite v košarici, potem ko ste že dodali izdelke, ki jih želite kupiti.

Načini plačila

Ponudnik omogoča plačilo za izdelke in storitve na sledeče načine:

  • plačilo po UPN obrazcu na bančni račun ponudnika,
  • plačilo s plačilnimi (debetnimi ali kreditnimi) karticami.
    •  

Za vsa plačila ponudnik uporablja storitve ponudnika plačilnih storitev Stripe. Varnost osebnih podatkov in plačil je v domeni ponudnikov plačilnih storitev.

Izdaja računa

Ob dostavi boste prejeli tudi natisnjen račun za svoje naročilo.

Dostava

Pošiljanje naročila

Naročilo, ki je bilo oddano na delovnik do 16.00, bo odposlano naslednji delovni dan, če je bilo naročilo plačano z bančno kartico.

Za naročila, plačana prek UPN naloga (predračun oz. bančno nakazilo na TRR ponudnika), bo naročilo oddano naslednji delovni dan po prejemu nakazila. Naročeno blago, za katerega je bilo naročilo oddano na dela prost dan ali praznik, bo odposlano ob prvem naslednjem delovniku.

Pri prednaročilih in pri blagu, ki imajo v spletni trgovini naveden daljši dobavni rok, upoštevajte informacije pri opisu izdelka.

Stroški pakiranja in dostave

Stroški pakiranja in dostave pri nakupu v vrednosti nad 100,00 € so brezplačni, do vrednosti nakupa 99,99 € je cena pakiranja in dostave 4,00 €. Za težka ali velika naročila veljajo višje cene dostave, ki jih boste glede na izdelek videli v košarici, preden potrdite naročilo.

Ti stroški veljajo za nakupe z dostavo na naslov znotraj Slovenije. Prek spletne trgovine ne morete oddati naročila z dostavo na naslov v tujini. Lahko pa nam pišete in se dogovorimo za pogoje naročila in dostave v tujino.

Po predhodnem dogovoru prek e-naslova kontakt@najinadomacija. si je možen tudi osebni prevzem v Ljutomeru ali občasna dostava drugam po Sloveniji. V tem primeru stroškov dostave ni (po želji kupca lahko izdelek zaščitimo, kot bi ga pri pošiljanju, za kar zaračunamo stroške pakiranja).

V primeru nakupa virtualnega izdelka, kot so spletni tečaji, elektronski izdelki in naročnine, stroškov pakiranja in dostave ni, zato se jih ne obračuna.

Reklamacija & vračilo naročenega blaga

Pravica do odstopa od pogodbe

Za pogodbe, sklenjene na daljavo, imate kot potrošnik pravico, da v 14 dneh od prejema naročila ponudniku na elektronski naslov nedvoumno sporočite, da odstopate od pogodbe. V tem roku vam ni potrebno navesti razloga za svojo odločitev. Za obvestilo, prosimo, uporabite obrazec za odstop od pogodbe na daljavo, ki ga lahko prenesete tukaj.

Pošljite ga na e-naslov: kontakt@najinadomacija.si.

Po obvestilu o odstopu od pogodbe imate 14 dni, da blago vrnete na naš naslov: Zavod Extraveganza, Globoka 59, 9240 Ljutomer.

Ob vračilu blaga morate poslati tudi račun za blago. Vračilo kupnine (strošek naročila in strošek prvotne poštnine) bomo opravili 14 dni od prejema blaga na naš naslov.

Edini strošek, ki vas bremeni z odstopom od pogodbe, je neposreden strošek vračila blaga oz. pošiljanja blaga nazaj k nam. Tega stroška vam ne krijemo.

Vrnjeno blago mora biti nerabljeno, nepoškodovano, v originalni embalaži in v nespremenjeni količini. Če je bil izdelek uporabljen ali poškodovan, odgovarjate za zmanjšanje vrednosti izdelka.

Neobstoj pravice do odstopa od pogodbe

Zaradi zakonskih izjem pri pravici do odstopa od pogodbe teh pravic ni mogoče uveljavljati pri naslednji ponudbi v spletni trgovini Najina domačija:

  • nakup orehov in drugih pridelkov, pripravljenih po vašem naročilu,
  • nakup virtualnih izdelkov (npr. spletni tečaji, elektronske datoteke, spletne delavnice),
  • nakup izdelkov, izdelanih po vaših željah in potrebah.

Odgovornost za stvarne napake

Ponudnik odgovarja za stvarne napake, ki jih je blago imelo takrat, ko je nevarnost naključnega uničenja ali poškodovanja prešla na stranko. Ta trenutek praviloma nastane s prevzemom blaga. 

Obravnava pritožb in reševanje sporov

Za razlago teh prodajnih pogojev ali pogodb, sklenjenih med spletno trgovino Najina domačija in stranko, se uporablja izključno pravo Republike Slovenije. Pogodbeni stranki se zavežeta reševati vse spore na miren način, v primeru izčrpanja vseh izvensodnih poti za dosego sporazuma pa je za reševanje spora pristojno krajevno pristojno sodišče v Republiki Sloveniji glede na sedež Družbe.

Skladno z zakonsko ureditvijo ponudnik ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.

Ponudnik, ki kot ponudnik blaga in storitev omogoča spletno trgovino na območju RS, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom na naslednjem naslovu: https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=SL

Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.

Spoštujemo veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Zato zagotavljamo učinkovit in zaupen sistem obravnavanja pritožb. Pritožbo nam pošljite na e-naslov kontakt@najinadomacija.si.

V roku 8 delovnih dni po prejemu pritožbe vas bomo obvestili o poteku in trajanju pritožbenega postopka.

FAQ

Lorem ipsum dolor sit amet, consectet adipiscing elit, sed do eiusm por incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea sint occaecat cupidatat non proident, sunt in culpa qui officia mollit natoque consequat massa quis enim. Donec pede justo, fringilla vitae, eleifend acer sem neque sed ipsum. Nam quam nunc, blandit vel, ridiculus mus. Donec quam felis, ultricies nec, pellentesque eu

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.

Spletna stran za svoje delovanje in spremljanje analitike uporablja spletne piškotke. S pregledovanjem strani se strinjate z njihovo uporabo.​ Preberite več.