Spletno trgovino Najina domačija upravlja Zavod za zdravo in sočutno življenje Extraveganza (v nadaljevanju “ponudnik”). Pogoji poslovanja so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), s priporočili GZS in mednarodnimi kodeksi za e-poslovanje.
Podatki o ponudniku:
Zavod za zdravo in sočutno življenje Extraveganza
Globoka 59
9240 Ljutomer
Davčna številka: 40070905
Matična številka: 8927022000
Nismo zavezanci za DDV (DDV ni obračunan na podlagi 1. Odstavka 94. Člena Zakona o davku na dodano vrednost).
Zavod je bil vpisan v sodni register (Okrajno sodišče Murska Sobota) dne 06. 08. 2021.
Kontakt:
kontakt@najinadomacija.si
+386 40 468 272 (Metod)
Kupca zavezujejo splošni pogoji, ki so veljavni v trenutku nakupa (oddaje in plačila spletnega naročila) ali priprave predračuna.
Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:
Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je v spletni trgovini sklenjena v trenutku, ko ponudnik kupcu pošlje prvo elektronsko sporočilo o potrditvi njegovega naročila. Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika kot za kupca.
Kupoprodajna pogodba (t.j. prvo elektronsko sporočilo o statusu naročila) je v elektronski obliki shranjena na strežniku ponudnika in je kupcem na voljo na njihovo pisno zahtevo.
Kupec je ob oddaji naročila opozorjen na splošne pogoje poslovanja in z oddajo naročila potrdi svojo seznanjenost z njimi.
Skladno z naravo spletne trgovine se ponudba in cene spreminjajo. Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti.
Cene, prikazane v spletni trgovini, se lahko spremenijo brez predhodnega obvestila. Vse cene so v evrih. Cene ne vključujejo stroškov dostave oziroma poštnine. Ti so navedeni ob izračunu vrednosti naročila pred elektronsko potrditvijo naročila.
Kupoprodajna pogodba med spletno trgovino Najina domačija in vam kot kupcem je sklenjena, ko vam pošljemo e-sporočilo, da je vaše naročilo potrjeno.
Občasno boste videli promocijska sporočila s kodo za popust ali drugo ugodnost (npr. brezplačna poštnina). Kode imajo omejen čas aktivnosti, zato bo neveljavna, če jo poskusite uporabiti pred ali po obdobju aktivnosti.
Kodo za popust ali ugodnosti lahko izkoristite v košarici, potem ko ste že dodali izdelke, ki jih želite kupiti.
Ponudnik omogoča plačilo za izdelke in storitve na sledeče načine:
Za plačila ponudnik uporablja storitve ponudnika plačilnih storitev Stripe in PayPal. Varnost osebnih podatkov in plačil je v domeni ponudnikov plačilnih storitev.
Naročilo, ki je bilo oddano na delovnik do 16.00, bo odposlano naslednji delovni dan, če je bilo naročilo plačano z bančno kartico.
Za naročila, plačana prek UPN naloga (predračun oz. bančno nakazilo na TRR ponudnika), bo naročilo oddano naslednji delovni dan po prejemu nakazila. Naročeno blago, za katerega je bilo naročilo oddano na dela prost dan ali praznik, bo odposlano ob prvem naslednjem delovniku.
Pri prednaročilih in pri blagu, ki imajo v spletni trgovini naveden daljši dobavni rok, upoštevajte informacije pri opisu izdelka.
V primeru, da ste morda naročili blago, ki ga zaradi nepredvidljivih razlogov ne moremo odpremiti v obljubljenem roku, vas o novem dobavnem roku obvestimo preko posredovanih kontaktnih podatkov.
Ponudnik omogoča dostavo izključno znotraj Republike Slovenije.
Stroški pakiranja in dostave pri nakupu v vrednosti nad 150,00 € so brezplačni, do vrednosti nakupa 149,99 € je cena pakiranja in dostave 4,00 €. Za težka ali velika naročila veljajo višje cene dostave, ki jih boste glede na izdelek videli v košarici, preden potrdite naročilo.
Ti stroški veljajo za nakupe z dostavo na naslov znotraj Slovenije. Prek spletne trgovine ne morete oddati naročila z dostavo na naslov v tujini. Lahko pa nam pišete in se dogovorimo za pogoje naročila in dostave v tujino.
Po predhodnem dogovoru prek e-naslova kontakt@najinadomacija. si je možen tudi osebni prevzem v Ljutomeru ali občasna dostava drugam po Sloveniji. V tem primeru stroškov dostave ni (po želji kupca lahko izdelek zaščitimo, kot bi ga pri pošiljanju, za kar zaračunamo stroške pakiranja).
V primeru nakupa virtualnega izdelka, kot so spletni tečaji, elektronski izdelki in naročnine, stroškov pakiranja in dostave ni, zato se jih ne obračuna.
V spletni trgovini ponudnika lahko nakupujejo registrirani in neregistrirani uporabniki.
Pregled košarice je uporabniku dostopen ves čas brskanja po spletni trgovini.
Pred oddajo naročila je kupcu omogočen celovit pregled naročila in tudi možnost pomika nazaj po spletnem naročilu in odstranitve poljubnih izdelkov.
Registriranemu uporabniku so na spletni strani vselej dostopni podatki o statusu in vsebini trenutnega in vseh preteklih naročil.
Registrirani in neregistrirani uporabnik dobi ob svojem naročilu povzetek naročila na svoj e-poštni naslov.
Ponudnik bo za nedoločen čas shranil vsebino naročil registriranih in neregistriranih uporabnikov
1 Izbira izdelka in dodajanje izdelka v košarico
V spletni trgovini kupec izbere izdelek in na spletni strani izdelka klikne na povezavo ”Dodaj v košarico”. Izdelek bo dodan v košarico, o čemer kupca obvesti tudi sistem.
2 Odstranitev izdelka iz košarice
Kupec klikne na ikono košarice in povzetku košarice klikne gumb “X”, s katerim lahko odstrani izdelek.
Kupec lahko na povzetku košarice klikne tudi na možnost “Prikaži košarico” in klikne na “X” pri izdelku, ki ga želi odstraniti iz košarice.
3 Nadaljevanje naročila v košarici
Pri pregledu košarice ima kupec možnost vnosa kode za popust in izbire načina dostave. Ko to stori, kupec klikne na gumb “Na blagajno”. Za zaključitev naročila morate izpolniti potrebna polja:
• Podatki kupca (ime, priimek, podjetje (poljubno), naslov, kraj, poštna številka, telefonska številka, e-poštni naslov) za namen obdelave naročila in dostavo izdelka.
• Podatki za dostavo (če se razlikuje od podatkov kupca) za namen obdelave naročila in dostavo izdelka.
• Način dostave (lahko spremenite način dostave).
• Način plačila.
• Koda za popust (lahko spremenite, dodate ali odstranite kodo za popust).
• Soglasje s splošnimi pogoji poslovanja.
V košarici ima kupec tudi povzetek naročila, kjer so prikazani izdelki, ki jih je kupec dodal v nakupovalno košarico pred klikom “Na blagajno”. V povzetku so razvidni cene izdelkov, stroški pošiljanja in skupni strošek za plačilo.
4 Zaključek naročila
Kupec glede na izbrani način plačila klikne na gumb za zaključek naročila. Ko je naročilo uspešno opravljena, sistem kupca obvesti tudi v spletni trgovini.
Korak 1 – naročilo sprejeto
Po oddaji naročila kupec prejme povzetek naročila po e-naslovu in obvestilo, da je naročilo sprejeto v informacijski sistem ponudnika.
Korak 2 – naročilo v obdelavo
Ko gre naročilo v obdelavo, dobi status “v obdelavi”. Ponudnik naročilo pregleda in naročilo potrdi ali zavrne glede na zalogo in dobavljivost. Kupec se strinja, da ponudnik lahko za preverjanje podatkov in zagotavljanja točnosti dobave kontaktira kupca prek telefona ali e-pošte.
Korak 3 – naročilo zaključeno
Ponudnik v dogovorjenem roku in po prejetju plačila (pri plačilu po predračunu to lahko traja več delovnih dni) blago pripravi in odpošlje. Takrat kupca po e-pošti obvesti, da je naročilo zaključeno in status naročila se spremeni v “zaključeno”. Kupec za kupljeno blago prejme račun, priložen pošiljki.
Ob naročilu ponudnik izda račun, ki ga v fizični obliki priloži naročilu in pošlje kupcu.
Če gre za nakup virtualnega izdelka, kupec prejme račun in povzetek naročila na svoj e-poštni naslov.
Ponudnik bo s kupcem stopil v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če temu kupec izrecno ne nasprotuje.
Komunikacija s kupcem teče po kanalu, kjer je bilo prejeto kupčevo zadnje sporočilo, naslovljeno na ponudnika (e-pošta, telefon, družbena omrežja).
Če ponudnik prvi stopa v stik s kupcem, poljubno izbere kanal komunikacije, za katere je prejel podatke kupca.
Za pogodbe, sklenjene na daljavo, imate kot potrošnik pravico, da v 14 dneh od prejema naročila ponudniku na elektronski naslov nedvoumno sporočite, da odstopate od pogodbe. V tem roku vam ni potrebno navesti razloga za svojo odločitev. Za obvestilo, prosimo, uporabite obrazec za odstop od pogodbe na daljavo, ki ga lahko prenesete tukaj.
Pošljite ga na e-naslov: kontakt@najinadomacija.si.
Po obvestilu o odstopu od pogodbe imate 14 dni, da blago vrnete na naš naslov: Zavod Extraveganza, Globoka 59, 9240 Ljutomer.
Ob vračilu blaga morate poslati tudi račun za blago. Vračilo kupnine (strošek naročila in strošek prvotne poštnine) bomo opravili 14 dni od prejema blaga na naš naslov.
Edini strošek, ki vas bremeni z odstopom od pogodbe, je neposreden strošek vračila blaga oz. pošiljanja blaga nazaj k nam. Tega stroška vam ne krijemo.
Vrnjeno blago mora biti nerabljeno, nepoškodovano, v originalni embalaži in v nespremenjeni količini. Če je bil izdelek uporabljen ali poškodovan, odgovarjate za zmanjšanje vrednosti izdelka.
Šteje se, da je kupec pravočasno vrnil blago, če ga pošlje še pred iztekom 14 dnevnega roka za vračilo.
Zaradi zakonskih izjem pri pravici do odstopa od pogodbe teh pravic ni mogoče uveljavljati pri naslednji ponudbi v spletni trgovini Najina domačija:
Na voljo je letna naročnina za vsebino Extraveganza. Naročnikom je vsa zaklenjena vsebina na voljo za branje eno leto po plačilu naročnine. Naročnik lahko kadar koli v letu prekliče naročnino, naročnina pa ostane aktivna eno leto od plačila. Če naročnik naročnine ne prekliče, se ta samodejno obnovi in naročnika bremeni za znesek letne naročnine na isti način, kot je poravnal zadnjo plačano naročnino. Zneskov podaljšanih naročnin ne vračamo.
2 dni pred samodejnim podaljšanjem letne naročnine naročniki prejmejo opomnik za podaljšanje ali preklic naročnine.
Naročnik lahko naročnino prekliče ali podaljša v svojem uporabniškem računu, kamor se vpiše z uporabniškim imenom in geslom, ki si ga je sam izbral.
Ponudnik odgovarja za stvarne napake, ki jih je blago imelo takrat, ko je nevarnost naključnega uničenja ali poškodovanja prešla na stranko. Ta trenutek praviloma nastane s prevzemom blaga.
Napaka je stvarna v naslednjih primerih:
Preverja se z drugim, brezhibnim artiklom enake vrste, hkrati pa tudi z izjavami proizvajalca oziroma navedbami na samem artiklu.
Kupec nas mora o morebitni stvarni napaki skupaj z natančnim opisom le-te obvestiti v zakonsko določenem roku in nam hkrati omogočiti pregled artikla. Blago s kopijo računa in opisom stvarne napake (na obrazcu za prijavo stvarne napake) kupec pošlje na naslov: Zavod Extraveganza, Globoka 59, 9240 Ljutomer.
Kupec pošlje blago, ki je ustrezno pripravljeno za transport – ustrezno zaščiteno, da se izogne poškodbam pri prevozu. Kupec ne sme pozabiti priložiti obrazca s podatki in kopije računa.
Obrazec za prijavo stvarne napake se nahaja tukaj.
Ponudnik ne odgovarja za stvarne napake, ki se pokažejo po dveh letih od izročitve blaga kupcu. Smatra se, da je napaka na blagu obstajala v času izročitve, če se pojavi v roku šest mesecev od izročitve.
Pravico do uveljavljanja stvarne napake na blagu natančneje urejajo določila Zakon o varstvu potrošnikov (ZVPot-1).
Kupec, ki je pravilno obvestil ponudnika o napaki, ima pravico od ponudnika zahtevati, da:
Za razlago teh prodajnih pogojev ali pogodb, sklenjenih med spletno trgovino Najina domačija in stranko, se uporablja izključno pravo Republike Slovenije. Pogodbeni stranki se zavežeta reševati vse spore na miren način, v primeru izčrpanja vseh izvensodnih poti za dosego sporazuma pa je za reševanje spora pristojno krajevno pristojno sodišče v Republiki Sloveniji glede na sedež Družbe.
Skladno z zakonsko ureditvijo ponudnik ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.
Ponudnik, ki kot ponudnik blaga in storitev omogoča spletno trgovino na območju RS, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom na naslednjem naslovu: https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=SL
Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.
Spoštujemo veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Zato zagotavljamo učinkovit in zaupen sistem obravnavanja pritožb. Pritožbo nam pošljite na e-naslov kontakt@najinadomacija.si.
V roku 8 delovnih dni po prejemu pritožbe vas bomo obvestili o poteku in trajanju pritožbenega postopka.
Extraveganza v novi podobi.
Preverite, kako dobite dostop do več kot 350 člankov in receptov.
Dobrodošli v Prlekiji.
Dobrodošli v objemu narave.
Copyright © 2018–2024 Najina domačija & Zavod Extraveganza.
Vse pravice pridržane. Nepooblaščena uporaba avtorsko zaščitene vsebine je prepovedana in kazniva.
Kupimo stare osončene deske z gospodarskih objektov!
Deske morajo biti vsaj 2 m dolge, vsaj 2 cm debele in vsaj 12 cm široke.
Plačilo takoj v gotovini!
Spletna stran za svoje delovanje in spremljanje analitike uporablja spletne piškotke. S pregledovanjem strani se strinjate z njihovo uporabo. Preberite več.